Gran Premi FIE:  LA CURSA

logo gran premi FIE

Per sort a Catalunya cada cop es fan més esdeveniments esportius inclusius, i la nostra societat, a poc a poc, va prenent consciència de que la discapacitat no ha de ser un obstacle a l’hora de fer esport, i de fer-lo amb d’altres persones, tinguin o no discapacitat. Això fa que ens sentim molt orgullosos i agraïts a totes les organitzacions que s’esforcen per fer que el seu esdeveniment sigui accessible per tots.

La Cursa de Relleus del Gran Premi de la Fundació Isidre Esteve, serà inclusiva per a les persones amb discapacitat física que formaran equip amb persones que no  tenen discapacitat.

A la cursa també fomentarem el treball en equip, ja que en algun moment els components de cada equip hauran d’empènyer junts per assolir l’objectiu.

Les empreses participants posaran a prova les capacitats d’alguns dels seus directius fent-los competir junts i/o en contra, saber guanyar, perdre o competir, també serà valorat.

Els nostres esportistes convidats tindran l’oportunitat de poder competir fent equip amb les seves famílies o amics, compartint amb ells el que normalment han de fer sols.

Algun dels convidats ens sorprendrà participant en un àmbit en el que no l’hem vist mai, perquè al GPFIE tothom i té cabuda!!

Gràcies a tots els que heu acceptat el repte i als altres us convidem a que ho feu, encara hi sou a temps!

montmelo grada imatge