Benvolguts amigues i amics

Benvolguts amigues i amics,

Un cop més us volem agraïr a tots el vostre suport, de la forma que sigui, tots vosaltres formeu part de la Fundació, dels nostres projectes, de les nostres il·lusions…

Com sabeu el Coixí Intel·ligent, NUBOLO, ja porta uns mesos al mercat en dues de les seves 3 versions, ha estat un procés molt llarg, amb molt de treball al darrera, però per fi podem dir que ja és una realitat i que ja està preparat per a que més gent, com l’Isidre, pugui normalitzar la seva vida sense que les “úlceres per pressió” siguin un obstacle (info@nubolo.com)

Per una altra banda, els Centres Pont segueixen creixent, molts dels usuaris que han passat per les nostres instal·lacions ja continuen la seva activitat física a d’altres centres convencionals i alguns d’altres s’han federat per a poder competir, natació, triatló, tennis, son alguns dels esports que han escollit els nostres usuaris.

Això ha permès poder rebre usuaris nous que ja estan treballant amb nosaltres.

Hem establert un conveni amb el Decatlhon de Sabadell que ens ha permès ampliar el material de la sala del Centre Pont del CAR i augmentar el número de voluntaris per als esdeveniments del Centre i la Fundació.

També des de fa aproximadament un any estem fent estudis científics sobre l’entrenament amb els usuaris, que registrin el nostre treball als Centres, d’aquesta manera en un futur, qualsevol professional de la preparació física interessat en aquest sector podrà accedir a aquesta informació i utilitzar-la.

L’obertura dels nous Centres Pont a Madrid i Tenerife, no va tan ràpid com ens agradaria però hi seguim treballant.

“Save the date!”

Us convidem a viure amb nosaltres les nostres dues grans Festes,

La Coruxo Móvese, 9 de juny, VIGO.

( centroponte@fundacioisidreesteve.org)

I El Gran Premi FIE, el 26 de Juliol, Circuit de Barcelona-Catalunya. (aleix@fundacioisidreesteve.org)